ТАБИИЙ ФАН АСОСЛАРИНИ ЎҚИТИШДА МАЖБУРИЙЛИК ТАМОЙИЛИ
Jurnal nomi | Инновацион технологиялар | ||
Nashr soni | 2017(27)3 | ||
Jurnal mavzusi | ТАЪЛИМ ВА АХБОРОТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ | ||
Ko'rishlar soni | 275 | ||
O'qishlar soni | 261 | ||
Nashr sanasi | 27-09-2017 | ||
UzSCI tizimida yaratilgan sana | 26-11-2019 | ||
Asosiy til | 1 | ||
Sahifalar | 65-69 | ||
Internet havola | |||
Assosiy tildagi annotatsiyasi |
Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.
|
||
Kalit so'z | таркибни танлашда шахсий йўналиш чуқур назарий материал мажбурий материал мустақил тажрибалар |
-
Ўзбек
Мақолада ўқув амалиётининг долзарб муаммоси - мураккаб физика курсига қизиқишни ривожлантириш ва уни муваффақиятли ўрганиш масаласи кўрилган. Таълимни ривожлантириш, фаолиятли ёндашиш, муаммоли ўқитиш, юқори мотивация, мажбурий муваффақият тамойиллари кўриб чиқилган.
Kalit so'z: таркибни танлашда шахсий йўналиш чуқур назарий материал мажбурий материал мустақил тажрибалар
-
Русский
В статье рассматривается актуальная проблема образовательной практики–развитие интереса к сложному курсу физики и успешность его изучения. Рассмотрены принципы развивающего обучения, деятельностного подхода, проблемного обучения, высокой мотивации, обязательной успешности.
Kalit so'z: личная ориентация в выборе содержания углубленный теоретический материал обязательный материал самостоятельные эксперименты
-
English
The paper presents a very relevant problem in educational practice–how to develop interest in a difficult physics course and its successful understanding. The principles of developmental education, the activity approach, problem solving–based education, high motivation, compulsory success.
Kalit so'z: individual orientation in content choice profound theoretical material compulsory material independent experiments
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 |
katta o'qituvchi |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 |
1. Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 20–29 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997. |
2 |
2. Ўзбекистон Республикасининг “Кадрлар тайёрлаш Миллий дастури тўғрисида”ги Қонуни. //Баркамол авлод.–Ўзбекистон тараққиётининг пойдевори. 31–61 бетлар. – Т.: Шарқ, 1997. |
3 |
3. Божович Е.Д. Психодидактические вопросы развития школьника как субъекта учения //Психолого–педагогические проблемы развития школьника как субъекта учения.–М.: Изд–во МПСИ, Воронеж: Изд–во, «МОДЭК», 2000. |