MULTIMEDIA. COMPONENTS AND DESIGN
Jurnal nomi | Инновацион технологиялар | ||
Nashr soni | 2018(31)3 | ||
Jurnal mavzusi | ТАЪЛИМ ВА АХБОРОТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ | ||
Ko'rishlar soni | 289 | ||
O'qishlar soni | 269 | ||
Nashr sanasi | 26-09-2018 | ||
UzSCI tizimida yaratilgan sana | 19-11-2019 | ||
Asosiy til | 1 | ||
Sahifalar | 59-62 | ||
Internet havola | |||
Assosiy tildagi annotatsiyasi | Ушбу мақолада ўқув жараёнида мультимедиа орқали дарсларни ривожлантиришдаги пухта ўрганишлар кўриб чиқилган. Қуйида келтирилган мультимедиа дарсларининг сценарийси компонентлар ва дизайн ёрдамида муҳокама қилинади. Ушбу мавзу тасвир, аудио ва видео каби турли хил ахборотларни топиш ва алмашиш каби жараёнларга айлантирилган. Материаллардан ташқари сценарийни лойиҳалаштириш, ММ таркибий қисмлари талабаларнинг билим олиш хусусиятига мувофиқлаштирилган. |
||
Kalit so'z | мультимедиа Дизайн имидж лойиҳа интерактив рудиментар видео дуолинг ютуб педтехнология |
-
Ўзбек
Ушбу мақолада ўқув жараёнида мультимедиа орқали дарсларни ривожлантиришдаги пухта ўрганишлар кўриб чиқилган. Қуйида келтирилган мультимедиа дарсларининг сценарийси компонентлар ва дизайн ёрдамида муҳокама қилинади. Ушбу мавзу тасвир, аудио ва видео каби турли хил ахборотларни топиш ва алмашиш каби жараёнларга айлантирилган. Материаллардан ташқари сценарийни лойиҳалаштириш, ММ таркибий қисмлари талабаларнинг билим олиш хусусиятига мувофиқлаштирилган.
Kalit so'z: мультимедиа Дизайн имидж лойиҳа интерактив рудиментар видео дуолинг ютуб педтехнология
-
Русский
В статье рассматривается развивающийся урок с использованием мультимедиа в учебной деятельности. Этот сценарий урока мультимедиа будет обсуждаться с использованием компонентов и дизайна. В этом разделе рассказывается о различных типах информации, таких как изображения, аудио и видео: проектирование сценария из материалов; MM в соответствии со спецификой приобретения знаний учащихся.
Kalit so'z: мультимедиа Дизайн имидж проект видео дуолинг ютуб педтехнология интерактивный рудиментарный стил
-
English
The article discusses a developing lesson using multimedia in educational activities. This multimedia lesson scenario will be discussed using components and design. This section describes various types of information, such as images, audio and video: scenario design from materials; MM in accordance with the specifics of the acquisition of student knowledge.
Kalit so'z: style image multimedia project interactive rudimentary video duoling design YouTube pedotechnology
№ | Muallifning F.I.Sh. | Lavozimi | Tashkilot nomi |
---|---|---|---|
1 |
katta o'qituvchi |
№ | Havola nomi |
---|---|
1 |
1. Davies G. (1997) "Lessons from the past, lessons for the future: 20 years of CALL". |
2 |
2. Korsvold A-K. & Rüschoff B. (eds.) New technologies in language learning and teaching, Strasbourg: Council of Europe, p. 28. Also on the Web in a revised edition(2009). |
3 |
3. https://en.wikipedia.org/wiki/Multimedia |