ТАДБИРКОРЛИК СУБЪЕКТЛАРИДА ЯНГИ ТОВАР ИШЛАБ ЧИҚАРИШ БЎЙИЧА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ИШЛАБ ЧИҚИШ
Название журнала | Инновацион технологиялар | ||
Номер выпуска | 2017(25)1 | ||
Тематика журнала | ИҚТИСОДИЁТ | ||
Количество просмотров | 282 | ||
Количество прочтений | 267 | ||
Дата публикации | 27-03-2017 | ||
Дата создание в систему UzSCI | 25-11-2019 | ||
Язык статьи | 1 | ||
Страницы | 38-47 | ||
Ссылка в интернете | |||
Аннотация на основном языке |
Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.
|
||
Ключевые слова | инновация янги маҳсулот янгиликни жорий этиш маржинал маҳсулот маржинал даромад компаниянинг қарзсизлик нуқтаси компанияни тугатиш нуқтаси |
-
Ўзбек
Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.
Ключевые слова: инновация янги маҳсулот янгиликни жорий этиш маржинал маҳсулот маржинал даромад компаниянинг қарзсизлик нуқтаси компанияни тугатиш нуқтаси
-
Русский
В статье представлены пути разработки маркетинговых стратегий по выпуску нового товара субъектов предпринимательства, а также пути экономического анализа начальной границы между производством и рынком.
Ключевые слова: инновация новый товар введение новизны предельный продукт предельный доход точка безубыточности фирмы точка ликвидации фирмы
-
English
In clause the ways of development of marketing strategy till releases of the new goods of the subjects of business, and also way of the economic analysis of initial border between manufacture and markets are submitted.
Ключевые слова: the new goods introduction of novelty marjinal product marjinal renuvie point of liquidation of firm
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 |
i.f.n. o'qituvchi |
||
2 |
assistent |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 |
1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг. - СПб.: "Питер", 2011, -260 с. |
2 |
2. Соловьев В.Н. Маркетинг. Учеб. пособие. - М.: Инфра, 2006. - 312 с. |
3 |
3. Ходиев Б.Ю., Салимов Б.Т. ва бошқалар “Микроиқтисодиёт”. –Т.: Шарқ нашриёти, - 2004 йил. -114 б. |